برخورد ۲ خودرو سواری در جاده اسفراین یک فوتی و ۲ مصدوم برجا گذاشت آپارتمان‌نشینی، نور خورشید و کمبود ویتامین دی! قتل غیرعمد با تماس یک مزاحم! حادثه در یک شهربازی| حدود ۳۰ نفر از چرخ‌وفلکِ وارونه، آویزان ماندند مرگ ۶ حاجی بر اثر گرمازدگی اغفال دختر جوان با شگرد ازدواج و مهاجرت به اروپا توسط شاگرد قهوه‌خانه تصادف پژو ۴۰۵ در روستای بوژان نیشابور پنج مصدوم برجا گذاشت (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) قتل فجیع مرد ثروتمند به‌خاطر طمع ۱۴میلیاردی دوستانش! ضرب‌الاجل تعزیرات برای سازمان‌های هواپیمایی و حمایت سلول درمانی، درمان «زخم پای دیابتی» را ممکن ساخت دومین جسد حادثه معدن شازند از زیر آوار بیرون کشیده شد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) بازگشایی جاده چالوس بعد از ۳ روز (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) قتل خونین به خاطر فحاشی! واکنش سردار کمالی به خبری در مورد کاهش مدت سربازی سودای شکار کبوتر بالای تیر برق، جان جوان مشهدی را گرفت! صدور مجوز تاسیس مرکز منطقه‌ای اقلیم سازمان جهانی هواشناسی در تهران ریزش معدن در محدوده جاده اراک-توره | ۴ نفر در زیر آوار (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) جزئیات استخدام نیروی جدید در پلیس آیا گرمای هوا باعث تشدید میگرن می‌شود؟ ابتلای ۹۰ نفر به تب دنگی در کشور تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
سرخط خبرها

هشدار هواشناسی و راهداری درباره باران و گرد و خاک در جاده‌های خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت)

  • کد خبر: ۲۲۶۶۰۰
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴
هشدار هواشناسی و راهداری درباره باران و گرد و خاک در جاده‌های خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت)
رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: شامگاه سه شنبه بارش باران موجب لغزندگی سطح برخی جاده های اصلی استان شده و گردو خاک نیز دید افقی رانندگان در تعدادی از راه ها را محدود کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف بنی اسدی با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر بارش باران، راه‌های اصلی و فرعی در شهرستان‌های سبزوار، جغتای، جوین و داورزن را تحت تاثیر قرار داده است.

وی ادامه داد: وزش باد شدید و گرد و خاک دید افقی رانندگان در بزرگراه سبزوار- نیشابور و جاده سبزوار -بردسکن را محدود کرده است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی با اشاره به تداوم بارش‌ها در استان اظهار داشت: در حال حاضر تردد در دیگر جاده‌های خراسان رضوی به صورت عادی و روان جریان دارد.

بر اساس اعلام مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بارش باران عصر امروز در مناطق غربی استان فعال می‌شود و تا پایان هفته ضمن افزایش فعالیت سامانه همه نقاط استان از جمله کلانشهر مشهد را فرا می‌گیرد.

هواشناسی خراسان رضوی نیز با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد بارش باران در روز‌های پنجشنبه و جمعه به اوج خواهد رسید به طوری که وقوع سیلاب و رواناب در مناطق کوهستانی، شمالی و غربی خراسان رضوی دور از انتظار نخواهد بود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->